In de VIP - Reisverslag uit Peking, China van Richard Gils - WaarBenJij.nu In de VIP - Reisverslag uit Peking, China van Richard Gils - WaarBenJij.nu

In de VIP

Door: Richard van Gils

Blijf op de hoogte en volg Richard

12 Juni 2008 | China, Peking

Even een kort berichtje vanuit China want het is alweer de hoogste tijd om te gaan slapen. Ik zit ergens in Ghanzshou (of zoiets) in een achteraf VIP-room en heb een leuke dag achter de rug. Vogel- en bloemenmarkt in Hong Kong en een boottrip naar het 'echte' China.

Hong Kong was overweldigend en weer erg indrukwekkend en vooral weer een hoop lol gehad. M'n toekomst laten voorspellen door een klein vogeltje en nu weet ik eindelijk wat ik hierna ga doen: een website waarmee ik mensen geld af ga troggelen. Moet nog verder uitgewerkt worden.

Oh ja, en niet te vergeten de voetmassage in een klein, obscuur achteraf kamertje op de twaalfde verdieping waar we heengeleid werden via een doolhof van steegjes. Spannend en zeker de moeite waard. Gelukkig ook weer levend en met alle bezittingen de straat gehaald...

Het eten is in China in ieder geval voor mij beter weg te werken en alles smaakt hier even goed (nou ja, behalve sommige vreemde zeewieren en dergelijke). Maar in ieder geval de beste krab gegeten van m'n leven en ook het gebrek aan bestek was geen overkomenlijk probleem.

Maar goed, ik heb het in ieder geval dus nog steeds prima naar m'n zin en sta op het punt om Natalie ten huwelijk te vragen...

Ze zit momenteel naast me en knikt ja. Ze gaat een passende jurk en schoenen zoeken in Beijing en als alles volgens plan verloopt kunnen jullie me in juli opzoeken in Canada.

Maar ik draaf door. Het gaat goed, ik heb het prima naar m'n zin en ga in de laatste week nog veel van China zien. M'n avonturen daar lezen jullie hier weer.

Liefs en groetjes,
Richard van Gils.

  • 13 Juni 2008 - 01:23

    Peter:

    Goed te horen hoe ontzettend leuk je het hebt, en naar je zin; en natuurlijk ook met Natalie (ik word nu onderhand wel benieuwd naar haar): Je leeft helemaal op, joh!!
    Groetjes, Peet

  • 13 Juni 2008 - 13:23

    Fred:

    Wat leuk dat je Natalie ten huwlijk gaat vragen. Moet je doen hoor! Ik ga Anja ook ten huwlijk vragen, hebben we in ieder geval nog een paar feestjes voor de boeg...

    Ik zal Pa en Ma van Gils ook weer vertellen van je reis. Morgen komen ze hier om de verjaardagen van mij en Anja te vieren. en dan kunnen ze weer zelf lezen hoe het met je gaat.

    Kei leuk om te horen dat het zo'n gave reis is en dat je zoveel indrukken op doet.
    Dat idee om een eigen website te beginnen is nog niet eens zo'n gek idee. Ik denk dat je dat heel goed zou kunnen.

    Heel veel groetjes van ons allen hier en tot ons volgende mailcontact.

    Geniet nog van de laatste dagen in het verre oosten, de tijd vliegt voorbij en voor je het weet ben je weer in ons koude kikkerlandje.
    doeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Busreis naar Italië naar de steden Rome, Florence en Venetië.

Recente Reisverslagen:

10 September 2008

IJs

06 September 2008

De Lange Reis

04 September 2008

Daar gaan we nog een keer

22 Juni 2008

Alles is voorbij

21 Juni 2008

De Laatste Loodjes
Richard

Reist te weinig, maar schrijft er graag over.

Actief sinds 22 Mei 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 8635

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

05 September 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: