IJs - Reisverslag uit Rome, Italië van Richard Gils - WaarBenJij.nu IJs - Reisverslag uit Rome, Italië van Richard Gils - WaarBenJij.nu

IJs

Door: Richard van Gils

Blijf op de hoogte en volg Richard

10 September 2008 | Italië, Rome

Het begint alweer op te schieten. Ik ben momenteel in Fiuggi Terme, opnieuw een plaatsje met warmwaterbronnen. Gisteren in Rome geweest, maar eigenlijk was het net een paar graden te warm. Nou ja, de hoogtepunten waren weer indrukwekkend. Verder zijn de Italianen opvallend vriendelijk, vooral in kleinere plaatsjes waar minder toeristen komen. De hotels zijn van mindere kwaliteit, vooral het eten is niet geweldig. Kleine tegenvaller op een verder mooie vakantie. Ik heb al een leuk appartementje gezien voor 33.000 Euro, dus ik moet er nog over denken of ik wel weer terug kom. Alleen dat ijs al is voldoende om me hier te houden. Iedere dag minstens 1, maar meestal meer. Laat maar komen, de temperaturen zijn er ook wel naar.

Liefs en groetjes,
Richard.

  • 10 September 2008 - 16:59

    Fred:

    Hoi Makker,

    Leuke tijden gaan altijd te snel! Geniet nog even lekker van het zonnetje en de ijsjes. Hier is het weer momenteel ook wel goed te doen dus pa en ma hebben ook geluk met hun vakantie wat dat betreft.
    Een leuk appartementje voor 33000, is niet echt veel. Als je niet terug komt neem ik het je niet kwalijk al zal ik je wel missen natuurlijk.

    Groetjes en tot snel
    Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Busreis naar Italië naar de steden Rome, Florence en Venetië.

Recente Reisverslagen:

10 September 2008

IJs

06 September 2008

De Lange Reis

04 September 2008

Daar gaan we nog een keer

22 Juni 2008

Alles is voorbij

21 Juni 2008

De Laatste Loodjes
Richard

Reist te weinig, maar schrijft er graag over.

Actief sinds 22 Mei 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 8659

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

05 September 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: