Alles is voorbij - Reisverslag uit Delft, Nederland van Richard Gils - WaarBenJij.nu Alles is voorbij - Reisverslag uit Delft, Nederland van Richard Gils - WaarBenJij.nu

Alles is voorbij

Door: Richard van Gils

Blijf op de hoogte en volg Richard

22 Juni 2008 | Nederland, Delft

De vakantie, Oranje's avontuur in het EK en ook de relatie met Natalie. Alles komt tot een einde en zo hoort het ook. Al komen sommige dingen te vroeg en onverwacht, het zou saai zijn als het anders was.

Weer thuis dus en het is nu half twaalf. Dat betekend half vijf in Beijing dus de hoogste tijd om naar bed te gaan, al ben ik volledig over m'n slaap heen. Maar slapen zal ik zeker na een hele dag vliegtuig, wachten en trein.

Tja, de laatste dagen in Beijing waren toch niet zo spannend. Beijing is een grijze, grauwe en ongezellige stad en vooral een bouwput nu naar aanleiding van de komende Olympische Spelen. Had voor mij dus niet gehoeven.

En ook aan alle leuke en spannende avonturen samen met Natalie is een einde gekomen. Vanmorgen op het vliegveld van Beijing heb ik het 'uitgemaakt'. Geen trouwjurk en dus ook geen feestje in het verschiet maar vooral ook geen tranen want een maand lol met een leuke vrouw overkomt me nou eenmaal ook niet elke maand.

Zo, voorlopig het laatste verslag hier en morgen maar weer 's zien hoe ik het nu ontstane zwarte gat op ga vullen.

Iedereen bedankt voor de belangstelling en ik hoop u allen op eventuele komende reizen weer te mogen begroeten.

Liefs en groeten,
Richard.