Alles is voorbij - Reisverslag uit Delft, Nederland van Richard Gils - WaarBenJij.nu Alles is voorbij - Reisverslag uit Delft, Nederland van Richard Gils - WaarBenJij.nu

Alles is voorbij

Door: Richard van Gils

Blijf op de hoogte en volg Richard

22 Juni 2008 | Nederland, Delft

De vakantie, Oranje's avontuur in het EK en ook de relatie met Natalie. Alles komt tot een einde en zo hoort het ook. Al komen sommige dingen te vroeg en onverwacht, het zou saai zijn als het anders was.

Weer thuis dus en het is nu half twaalf. Dat betekend half vijf in Beijing dus de hoogste tijd om naar bed te gaan, al ben ik volledig over m'n slaap heen. Maar slapen zal ik zeker na een hele dag vliegtuig, wachten en trein.

Tja, de laatste dagen in Beijing waren toch niet zo spannend. Beijing is een grijze, grauwe en ongezellige stad en vooral een bouwput nu naar aanleiding van de komende Olympische Spelen. Had voor mij dus niet gehoeven.

En ook aan alle leuke en spannende avonturen samen met Natalie is een einde gekomen. Vanmorgen op het vliegveld van Beijing heb ik het 'uitgemaakt'. Geen trouwjurk en dus ook geen feestje in het verschiet maar vooral ook geen tranen want een maand lol met een leuke vrouw overkomt me nou eenmaal ook niet elke maand.

Zo, voorlopig het laatste verslag hier en morgen maar weer 's zien hoe ik het nu ontstane zwarte gat op ga vullen.

Iedereen bedankt voor de belangstelling en ik hoop u allen op eventuele komende reizen weer te mogen begroeten.

Liefs en groeten,
Richard.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Busreis naar Italië naar de steden Rome, Florence en Venetië.

Recente Reisverslagen:

10 September 2008

IJs

06 September 2008

De Lange Reis

04 September 2008

Daar gaan we nog een keer

22 Juni 2008

Alles is voorbij

21 Juni 2008

De Laatste Loodjes
Richard

Reist te weinig, maar schrijft er graag over.

Actief sinds 22 Mei 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 8664

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

05 September 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: