De Lange Reis - Reisverslag uit Montecatini Terme, Italië van Richard Gils - WaarBenJij.nu De Lange Reis - Reisverslag uit Montecatini Terme, Italië van Richard Gils - WaarBenJij.nu

De Lange Reis

Door: Richard van Gils

Blijf op de hoogte en volg Richard

06 September 2008 | Italië, Montecatini Terme

Zo, lekker gegeten en het weer is hier geweldig. Wel twee lange dagen van bussen achter de rug, maar we zijn dan toch eindelijk neergestreken in de buurt van Florence. Montecatini Terme, een klein, toeristisch plaatsje. Niet zo heel veel te beleven.

Het is een leuke, gezellige groep mensen al was het de eerste dag nog wel een beetje aftasten en wennen. Maar na het eerste avondeten is het ijs wel wat gebroken. Aangezien ik alleen reis, schuif ik elke keer bij een ander groepje aan, wat het voordeel heeft dat ik iedereen wel leer kennen. Verder niet zoveel avonturen. Er is niemand die de rol van Natalie zal kunnen vervullen, dus ik denk dat ik me dan toch meer op de bezienswaardigheden moet gaan richten.

In ieder geval, goed aangekomen en heb het prima naar m'n zin. Zo nog even een echt Italiaans ijsje scroren en dan naar bed, want twee dagen in een bus is wel vermoeiend.

Liefs en groetjes,
Richard

  • 08 September 2008 - 20:02

    Koos:

    beste richard in 2005 ben ik er geweest s,avonds gingen wij in de langste straat dansen en gezellig shoppen.Montecatinie alto met een treintje bezocht is best leuk en een prachtig uitzicht over montecatinie therme.
    nog veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Montecatini Terme

Mijn eerste reis

Busreis naar Italië naar de steden Rome, Florence en Venetië.

Recente Reisverslagen:

10 September 2008

IJs

06 September 2008

De Lange Reis

04 September 2008

Daar gaan we nog een keer

22 Juni 2008

Alles is voorbij

21 Juni 2008

De Laatste Loodjes
Richard

Reist te weinig, maar schrijft er graag over.

Actief sinds 22 Mei 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 8631

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

05 September 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: