De Lange Reis - Reisverslag uit Montecatini Terme, Italië van Richard Gils - WaarBenJij.nu De Lange Reis - Reisverslag uit Montecatini Terme, Italië van Richard Gils - WaarBenJij.nu

De Lange Reis

Door: Richard van Gils

Blijf op de hoogte en volg Richard

06 September 2008 | Italië, Montecatini Terme

Zo, lekker gegeten en het weer is hier geweldig. Wel twee lange dagen van bussen achter de rug, maar we zijn dan toch eindelijk neergestreken in de buurt van Florence. Montecatini Terme, een klein, toeristisch plaatsje. Niet zo heel veel te beleven.

Het is een leuke, gezellige groep mensen al was het de eerste dag nog wel een beetje aftasten en wennen. Maar na het eerste avondeten is het ijs wel wat gebroken. Aangezien ik alleen reis, schuif ik elke keer bij een ander groepje aan, wat het voordeel heeft dat ik iedereen wel leer kennen. Verder niet zoveel avonturen. Er is niemand die de rol van Natalie zal kunnen vervullen, dus ik denk dat ik me dan toch meer op de bezienswaardigheden moet gaan richten.

In ieder geval, goed aangekomen en heb het prima naar m'n zin. Zo nog even een echt Italiaans ijsje scroren en dan naar bed, want twee dagen in een bus is wel vermoeiend.

Liefs en groetjes,
Richard

• 08 September 2008 - 20:02

Koos:

beste richard in 2005 ben ik er geweest s,avonds gingen wij in de langste straat dansen en gezellig shoppen.Montecatinie alto met een treintje bezocht is best leuk en een prachtig uitzicht over montecatinie therme.
    nog veel plezier