Vertrek - Reisverslag uit Delft, Nederland van Richard Gils - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Delft, Nederland van Richard Gils - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Richard van Gils

Blijf op de hoogte en volg Richard

24 Mei 2008 | Nederland, Delft

Het is vandaag zaterdag 24 mei en ik ben vroeg opgestaan om zodoende de te verwachten jetlag wat te verminderen. Nou ja, vroeg. Half 8. Misschien scheelt het iets.

Dag van vertrek, beetje zenuwachtig, maar niks ernstigs. Om 14:50 vertrekt m'n vliegtuig pas van Schiphol, dus nog genoeg tijd om niks te doen. Ik zal straks de trein van 10:24 nemen, aangezien de NS weer 's werkzaamheden heeft aangekondigd tussen Leiden en Hoofddorp.

Zodra de mogelijkheid zich voordoet in India (waar ik morgenochtend om 6 uur plaatselijke tijd hoop te landen) zal ik een eerste echt bericht plaatsen.

  • 24 Mei 2008 - 07:34

    Fred:

    Hoi Richard,

    Anja en ik wensen je een hele fijne vakantie!! Geniet met volle teugels.

    groetjes en tot over een maandje

  • 24 Mei 2008 - 08:19

    Koos:

    Ik ben benieuwd naar je eerste bericht, en veel cultuurplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Busreis naar Italië naar de steden Rome, Florence en Venetië.

Recente Reisverslagen:

10 September 2008

IJs

06 September 2008

De Lange Reis

04 September 2008

Daar gaan we nog een keer

22 Juni 2008

Alles is voorbij

21 Juni 2008

De Laatste Loodjes
Richard

Reist te weinig, maar schrijft er graag over.

Actief sinds 22 Mei 2008
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 8662

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

05 September 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: