Druk druk druk - Reisverslag uit Agra, India van Richard Gils - WaarBenJij.nu Druk druk druk - Reisverslag uit Agra, India van Richard Gils - WaarBenJij.nu

Druk druk druk

Door: Richard van Gils

Blijf op de hoogte en volg Richard

29 Mei 2008 | India, Agra

Hoi, eindelijk een internetcafe gevonden en even de tijd om een bericht in te voeren. We zijn constant onderweg en hebben een razenddruk schema, maar na vanochtend de Taj Mahal bezichtigd te hebben, verblijven we nu in het hotel tot 1 uur vanmiddag om vanavond de nachttrein naar Varanasi te nemen.

India maakt in ieder geval een onuitwisbare indruk. De armoede, de geuren (en kleuren), de rijstijl (die hebben ze niet), de onwaarschijnlijke vriendelijkheid van de mensen. Teveel indrukken om in korte tijd te verwerken en zeker om ze nu hier te beschrijven. M'n fototoestel maakt overuren, al is het moeilijk om iedere situatie zonder schroom vast te leggen.

Het is hier warm, onwaarschijnlijk warm en het eten is aardig maar niet echt mijn smaak. Ook vanwege de warmte eet ik eigenlijk te weinig. En al probeer je nog zo schoon te leven, de eerste tekenen van diarree zijn al gesignaleerd. Nou ja, als je ziet dat heel India een groot openbaar toilet is, mag dat verder geen problemen opleveren.

Ik laat het hier voorlopig even bij en weet niet wanneer ik me weer meld. Voor wat de SMS'ers betreft: bedankt voor de aandacht maar hou volgende keer alsjeblieft rekening met het tijdsverschil. Ik ben nu 3 keer gewekt door een SMS'je en de nachten zijn al zo kort...

Veel liefs en groeten,
Richard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Agra

Mijn eerste reis

Busreis naar Italië naar de steden Rome, Florence en Venetië.

Recente Reisverslagen:

10 September 2008

IJs

06 September 2008

De Lange Reis

04 September 2008

Daar gaan we nog een keer

22 Juni 2008

Alles is voorbij

21 Juni 2008

De Laatste Loodjes
Richard

Reist te weinig, maar schrijft er graag over.

Actief sinds 22 Mei 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 8635

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

05 September 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: